op
×
ΔΙΚΤΥΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

Σύγχρονο παιδαγωγείο ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.

Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις

"Η ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. Σύγχρονο Παιδαγωγείο είναι μια συνεταιριστική επιχείρηση που αποτελείται από πτυχιούχους Βρεφονηπιοκόμους Τ.Ε και αποτελεί δίκτυο της Κοινωνικής Αλληλέγγυας και Συνεργατικής οικονομίας στην Αθήνα. Ιδρύθηκε το Σεπτέμβριο 2012 έχοντας κοινό όραμα και στόχο την εργασία σε παιδικούς σταθμούς, ιδιόχρηστους ή και δημοτικούς, επιζητώντας όχι απλά την επαγγελματική μας αποκατάσταση , αλλά την πραγμάτωση του ονείρου μας.... τη δημιουργία  ενός σύγχρονου χώρου  αγωγής  για παιδιά προσχολικής ηλικίας!

Είναι θέμα χρόνου να δημιουργηθεί ο πρώτος παιδικός σταθμός κοινωφελούς εργασίας , που θα λειτουργεί σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, τις νέες παιδαγωγικές μεθόδους και που ελπίζουμε να πετύχει και να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση.

Στα πλαίσια  της προσπάθειας μας αυτής εντάσσεται και η δημιουργία αυτού του ιστολογίου, με σκοπό την ύπαρξη ενός κυβερνοχώρου που θα προωθεί το νέο πνεύμα στην προσχολική αγωγή,την ενημέρωση  συναδέλφων και γονέων  επί παιδαγωγικών θεμάτων, αλλά και τη συνεργασία. Θα χαρούμε αν θελήσετε να συμμετάσχετε στην προσπάθεια μας αυτή στέλνοντας δικές σας ιδέες, άρθρα αλλά φυσικά και σχόλια για να γίνουμε καλύτεροι και να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις σας.





Η προσχολική ηλικία θεωρείται από τις κρισιμότερες περιόδους στην εξέλιξη του ανθρώπου. Τα παιδιά ζουν μέσα στο χώρο του Παιδικού σταθμού τις περισσότερες ώρες τις ημέρας.Ένας καλό παιδικός σταθμός φροντίζει να διαμορφώνει το πρόγραμμά του, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε ηλικίας, καθώς και στις ανάγκες του κάθε παιδιού.


Ο σωστός παιδαγωγός αντιμετωπίζει το παιδί ως ολότητα και θεωρεί καθήκον του να απαντά με τον ίδιο σεβασμό σε όλες τις ανάγκες του παιδιού: βιολογικές, συναισθηματικές, κοινωνικές,γνωστικές. Δεν διαχωρίζει τις ώρες του προγράμματος του παιδικού σταθμού σε σημαντικές ή λιγότερο σημαντικές. Δεν θεωρεί πως η ώρα της ζωγραφικής ή της μουσικής είναι πιο χρήσιμη στην ανάπτυξη και εξέλιξη του παιδιού από ότι η προσωπική υγιεινή και το γεύμα.





Οι παιδαγωγοί πρέπει να λαμβάνουν υπ όψη την θεωρητική προσέγγιση της ολιστικής ανάπτυξης και να διαμορφώσουν το πρόγραμμα των γευμάτων των παιδιών στην κατεύθυνση αυτή. Να αντιμετωπίσουν δηλαδή τη διατροφή όχι μόνο ως σίτιση, αλλά και ως εμπειρία ψυχοσωματική και κοινωνική. Ως βιωματική διαδικασία, μέσω της οποίας τα παιδιά θα αποκτήσουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την ανάπτυξή τους, θα επικοινωνήσουν , θα αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις. Για να επιτευχθούν όλα αυτά τα παιδιά θα πρέπει να νοιώθουν ευχάριστα τις στιγμές αυτές και να είναι ικανοποιημένα.


 Αποκτώντας ο άνθρωπος από την πολύ νεαρή του ηλικία καλές διατροφικές συνήθειες, δεν αποκτά μόνο γνώση για τη σωστή διατροφή, διαμορφώνει αντίληψη για τη σχέση του με τον εαυτό του, τον άλλο και την κοινωνία. Οι συνήθειες του αντανακλούν τον τρόπο ζωής που επιλέγει να ζήσει. Η διατροφή εξάλλου επεκτείνεται εξελικτικά από τη διαδικασία της επιβίωσης σε διαδικασία κοινωνικοποίησης  και θεωρείται επίτευγμα πολιτισμού."

Στοιχεία επικοινωνίας:
Φοινίκης 57, Αθήνα 104 43, Ελλάδα
Τηλ: 6948008959 E-mail: dzaf7@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×